14-03-2017

Op zoek naar de naald in .. ...........


Vroeg of laat komt alles weer terug. Als we nu met z'n allen weer gaan haken en morgen gaan breien, is het overmorgen weer wat anders. In de zomer hebben ze mij gevraagd of ik als 'staf innovatie' wilde werken. Daar moest ik wel even over nadenken en of ze misschien een functie omschrijving wilde maken. Wat en wanneer is iets innovatief? Ik vind het erg moeilijk om vernieuwend te zijn, alles is al een keer gedaan. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, dus blijf ik zoeken en hopen dat ik iets vind.

Ik pak mijn verrekijker en mijn loep!

2 opmerkingen:

  1. Alles ia al een keer gedaan, dat is een zinnetje dat ik vaak hoor in mijn (werk)omgeving. Maar als je er net een twist, sausje of een scheutje van jezelf erover heen gooit is het soms verrassend anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gebruik van nieuwe (IT=!) technieken in oude ambachten is innovatief, denk ik. Maar ook het feit dat oude ambachten niet meer met de paplepel worden ingegoten, maakt die oude technieken ook weer nieuw.... nieuw... oud... het is maar hoe je het bekijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen