08-03-2017

Journaling...oftewel het 'WERKproces'


Voor een expositie vragen ze mij om foto's in te leveren over het werkproces. Ze zijn op zoek naar beelden/tekeningen met een schetsachtig-karakter. Nu verzamel ik al jaren mijn schetsjes in een soort van 'ideeënboekjes'. In deze boekjes maak ik notities van alles wat er op mijn pad komt en wat ik wil onthouden. Regelmatig ga ik speuren om iets boven water te halen. Heel veel aantekeningen zijn fijn om terug te zien. Er zijn ook aantekeningen waarvan ik denk: "Wat was hier nu eigenlijk de bedoeling van?". Zo nu en dan denk ik ook, wil ik dit wel delen?

Ik ben een open boek, maar sommige pagina's zijn Privé!    

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je veel van je aantekeningen bewaard, leuk dat je er nu iets mee kunt doen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een weelde aan herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen