18-01-2017

Sterren of sneeuwvlokken maken


Het bloggen staat even op een laag pitje en soms denk ik, zal ik ermee stoppen. De weken vliegen voorbij en pas achteraf denk ik, 'hier had ik over kunnen bloggen. Zoals de laatste workshop voor de kerstvakantie. Speciaal voor een juf die met pensioen gaat maken we deze sterren. Het moet een natuurlijk uitstraling hebben en ook al houden de kinderen vaak van glitters en glimmer. Is kerst heel vaak een beetje kitsch. Nu even niet, we gaan voor natuurlijke materialen en ik hoop dat de kinderen er plezier aan beleven om deze sterren te maken. Ik ga nog even een stappenplan uitwerken zodat er niets mis kan gaan.

4 opmerkingen:

  1. Niet stoppen hoor, met bloggen! Je bent zo inspirerend voor anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sterren, juist omdat ze zo eenvoudig zijn. Gewoon blijven bloggen hoor, ik lees je blogs met veel plezier en ik vind bloggen zoveel rustiger dan Facebook.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je laat zoveel moois zien. Nu ook weer <3
    Inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sterren, en ga alsjeblieft door! Of ben je ook op Instagram te vinden? Dat is sneller, want je zet vanaf je telefoon een foto+regeltje tekst erop. Microblog...

    BeantwoordenVerwijderen