12-10-2016

Eerst duidelijk....dan snel!


Wie herkent dit nog? Inktpotjes, kroontjespennen, viltpapier om het vlekken te voorkomen. Ik zie het nog zo voor me, een tafeltje waar het inktpotje onder een schuifje was verstopt. Wat een geduld moest je hebben om daar zonder te knoeien mee te schrijven. Oh, en wat dacht je van het geduld van de juf of meester! Als ik de inkt moet verdelen voor de kids die naar de kunstlessen komen, knoei ik nog steeds. Ik snap niet dat ze niets aan die flessen doen. Het schrijven met een kroontjespen blijft wel heel erg mooi. Daar kan geen balpen of toetsenbord tegenop!
Waar is mijn inktlap?

1 opmerking:

  1. Ja, ik herken de inktpotjes zeker nog, die onder een schuifje zaten. Later deden we daar zwart-wit in ! Schrijven met een kroontjespen kan ik me niet meer herinneren, maar ik schrijf graag met een vulpen. Leuk om te zien.
    Groet Thea





    BeantwoordenVerwijderen