29-06-2016

Tijd maken voor (ambachts)-Kunst


Het maakt mij niet zoveel uit hoe je dit noemt. Is het Kunst of toegepaste kunst, met een grote of kleine K, is het een ambacht of nijverheid? Hoe het beestje ook heet, ik hou ervan. De donderdagavond hou ik vrij voor dingen die ik graag doe. Door mijn onregelmatige werktijden, is dit de enige avond die doordeweeks niet gevuld is met allerlei verplichtingen. Ik snuffel in mijn ideeƫnboekjes naar tekeningen die ik kan uitwerken om vervolgens te zeefdrukken. Er liggen weer genoeg lapjes klaar om te verwerken.

Als het een wisselvallige zomer wordt, hoef ik me niet te vervelen!   
  
Mezelf vervelen doe ik eigenlijk nooit. Soms zou ik het wel willen, maar ik kan het gewoonweg niet. Er is altijd wel iets wat ik kan of wil doen. Ik denk ook dat ik op een dag eerder tijd te kort kom dan dat ik een uurtje of wat over houd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten