06-09-2015

MATERIE en wat heb ik geleerd?


Voor de school waar ook mijn zus Miek les geeft, heb ik een mooie lessenreeks gemaakt. Een project in samenwerking met SIEN en PSW. Het thema is MATERIE en de leerlingen hebben bij mij met wol en leer gewerkt. Ze mochten zelf kiezen met welke materie ze wilden werken. Voor de één was dat hout of metaal en voor een ander was dat textiel. Speciaal voor deze les heb ik een knip-vel gemaakt. Wat ze hebben geleerd kunnen ze in een vouwboekje plakken, schrijven en tekenen.

2 opmerkingen:

  1. Helmi, wat heb je dat mooi gedaan! Ik heb bij jou altijd het gevoel dat ik bij je in de klas had willen zitten/les van jou had willen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja! En zaten mijn meiden maar op een school waar jij die mooie lessen geeft!

    BeantwoordenVerwijderen