31-08-2013

Vakantie herinneringen ophalen




Om de vakantie levendig te houden maak ik veel foto's. Naast de foto's hou ik tijdens de reis ook een boekje/plakboekje bij. Vorige week kon ik mijn Meivakantie op een andere manier herleven. Kleine spullen, zoals de Maria bedeltjes, neem ik natuurlijk meteen mee. De grote, zware spullen die ik had gekocht, kon ik niet meenemen in het vliegtuig. Gelukkig gaan er nog veel mensen met de auto naar Zuid-Frankrijk en komen mijn aankopen toch nog bij mij.
Harry en Marian, bedankt!

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke dingetjes !! Heerlijk genieten, mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi die reisplakboeken. Ik maak vaak een begin..helaas vind ik het lastig door te zetten, ook al wil ik graag (doe het in een moleskine agenda).
    Prachtige vondsten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk Helmi, wat een enig vergiet. Wij gaan eind volgende week pas met vakantie. Een weekje naar Terschelling. Wind, zee, duinen en hopelijk vind ik mooie troepjes om gezichtjes mee te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je eventjes langs bent geweest. Nieuwsgierig als ik ben natuurlijk ook jou blog bekeken en dat is onwijs leuk bevonden ha, heel inspirerend dus ga ik je volgen !!

    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen