13-06-2013

Laarzen, schoenen, sandalen en slippers

Laarzen voor de winter.

Schoenen met of zonder hak.

Schoenen met of zonder kleurtje.

Slippers voor blote voeten.

Eindelijk heb ik mijn 'verzameling' schoenen gesorteerd. Overdaad schaadt en dat klopt in de meeste gevallen wel. Ik heb geen shopverslaving, al zou je dat misschien denken als je de foto's ziet. Dit zijn ook nog lang niet alle schoenen. Ik ben zuinig op mijn schoenen en de meeste exemplaren zijn aangeschaft in de vorige eeuw. Sommigen zijn al meer dan 30 jaar oud. Niet alle schoenen passen goed, want op sommige kan ik maar een klein stukje lopen. Met mooi weer loop ik het liefst op blote voeten!

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, de schoenen die ik droeg bij de bruiloft van m'n oudste broer, droeg ik ook op z'n 25 en 35 jarig huwelijksfeest en ik heb beloofd ( als het mogelijk is ) dat ik ze weer zal dragen wanneer ze 50 jaar liefde gaan vieren.
    Ondertussen blijf ik genieten van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn schoenencollectie is nog vele malen groter. Ook daar zitten schoenen bij van heeeel lang geleden (zelfs een paar over de knie laarzen van toen ik een puber was, ik ben nu 55). Als je veel schoenen hebt draag je ze niet zo vaak en slijten ze dus niet. Ook bij mij zitten er een paar schoenen bij die ik eigenlijk niet draag, omdat ze daar niet geschikt voor zijn, alleen heeeel erg mooi.Je bent dus niet de enige.

    BeantwoordenVerwijderen