03-03-2013

Wolli Worm komt in de klas!




Voor de lessen in groep 1, 2 en 3 maak ik meestal een knuffel met een verhaal. Hiermee maak ik mijn lesjes leuker en toegankelijker voor jonge kinderen. Voor de les met het thema 'onder water' en 'onder de grond' maak ik een soort slang. Ik noem hem 'WOLLIE WORM'! Ik maak foto's van Wollie en bewerk ze in photoshop. In mijn verzameling gerecyclede papieren zoek ik de juiste achtergrond. Nu het verhaaltje nog uitprinten en alles inbinden! Inmiddels liggen hier al veel knuffels met een eigen boek.

2 opmerkingen:

  1. De bewerkte foto's van worm Wollie zien er zo goed uit. Dat werkt echt als een tierelier, de achtergrond en Wollie op de voorgrond. De knopenknuffel, met mooi rose tongetje, is m'n favouriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat boffen die kindjes toch met zo'n creatieve juf.
    Grt.Mattie

    BeantwoordenVerwijderen