30-10-2012

Vervolg stijfselpapier maken

Alles ligt klaar voor de start.

Ik begin voorzichtig met toververf.

Het wordt alweer donker buiten.

Ik hou me niet helemaal aan de regels.
Zaterdag na afloop van de workshop van Dymphie, kreeg ik nog wat stijfsel mee naar huis. In mijn atelier ga ik hier wat mee experimenteren. Ik ben gek op proefjes maken of het nu met stof, wol, vilt of papier is. Binnen een mum van tijd liggen de tafels vol met 'stijfselpapierpatronen' (goed scrabble woord).
Wat ga ik er van maken?

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ruimte heb je! Ik zie hele mooie papieren, die toververf is een 'must-have' niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi ! Vast ook leuk met kinderen. Je kunt er wel zakjes/ tasjes/ doosjes van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige werkruimte heb je. Wat is dat houten blok met handgreep op de voorgrond van de bovenste 2 foto's?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blok is een stempel met een ruitpatroon. Ooit bij een kringloop gekocht.

      Verwijderen
    2. Dat is wel een heel grote stempel. Grappig.

      Verwijderen
  4. Wat een werkruimte; om jaloers van te worden!
    Er liggen prachtige papieren en duidelijk veel.Wel done!
    Is toververf ook in Belgiƫ verkrijgbaar?

    BeantwoordenVerwijderen