13-10-2012

Kleine cadeautjes!

Vijf kleine verrassingen

Voor mijn jarige zus

Van harte gefeliciteerd

 
Vijf en...kaarsjes uitblazen!
Een aantal jaar geleden kreeg ik een stempel voorzien van mijn naam. Dit kwam helemaal uit China en zat verpakt in een mooi doosje. Mijn zus Miek was jaloers op die mooie stempel. Dit is niet zo vreemd, want mijn zus verzameld stempels. Vandaag is ze jarig en krijgt ze van mij zo'n stempel voorzien van haar naam. Mijn nichtje is afgelopen zomer op vakantie geweest naar China en heeft dit voor mij meegenomen. Fantastisch Margo. Dankjewel dat je hier aan hebt gedacht!

6 opmerkingen:

  1. Wat origineel Helmi. Daar zal ze blij mee zijn. Gefeliciteerd! gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is wel een heel leuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo'n stempel. Mijn stiefdochter woonde ooit een half jaar in China en heeft er voor mij toen ook een laten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat gaaf! Is er een speciale winkel of zo waar ze dat doen? Mijn lief gaat volgende week naar China, ik word er helemaal hebberig van als ik dit zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er wel iets moois van gemaakt!

    Voor Linda: er zijn diverse kraampjes waar je die stempels kunt laten maken.
    Klaar terwijl je wacht, of als je haast hebt kun je na een half uurtje terugkomen.

    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Margot. En weet je wat nu heel erg is. ik heb er al twee met de namen van mijn kinderen. Die gebruiken ze nooit. Was ook van voor mijn stempelfase. Ze staan gewoon in de kamer als 'mooi ding'. Maar ik ga ze nu zeker gebruiken en mijn naam wil ik natuurlijk ook. In elk geval is dit op tijd weer een hele mooie hint om mijn eigen naam nu ook te krijgen. Als hij er tijd voor heeft natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen