08-10-2012

Herfstkleuren en bos-jutten






Wat een mooie zondag. De herfst is prachtig. Het is nog heel erg groen en de temperatuur valt ook wel mee. Ik kan al die mooie eikels, kastanjes en bladeren niet laten liggen en op weg naar huis zitten mijn zakken helemaal vol met 'herfstschatten'. Thuis kan ik buiten fröbelen en kleur de kastanje omhulsels in felle kleuren. Uit een oud woordenboek knip ik mooie woorden en plak die in de kastanjeschil. 
Taal en knutselen 'multitasking' idee voor op school!

11 opmerkingen:

  1. tof! en wat een mooie paddenstoel!
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo een mooie blog, die moet ik wel gaan volgen :D
      Liefs Els

      Verwijderen
  2. Schöner Herbst und tolle Idee!
    LG Roni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi idee. Heerlijk die herfst, ik kom zelfs van het loopje naar school niet zonder herfstschatten thuis. Mits het weer het toelaat. Gaaf, die silhouet foto. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben het er al over gehad maar met foto's is het nog leuker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ga ik in de herfstvakantie doen met onze kleinkinderen. Geniet altijd van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herfst is inderdaad prachtig-in het bos en park is het een feestje.
    En je activiteit=cool. Mooie herfstweek nog-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoewel ik altijd moeite heb om afscheid te nemen van de zomer, heeft de herfst ook heel bijzondere momenten. De kleuren van de bladeren zijn mooier dan in andere seizoenen. Ik ruik de herfst!!! Heb jij dat ook? Niets ruikt zo lekker als afgevallen bladeren, paddestoelen, het vocht in de lucht. Het begin van het einde van een cyclus, waarna er weer een nieuwe start mag worden gemaakt. Leuk, om te lezen hoe jij er bewust mee omgaat.

    BeantwoordenVerwijderen