17-10-2012

Gezichtjes vilten, tekenen en fotograferen.





Een tijd geleden hebben we met een aantal docenten van Rick een project gedaan op basisschool 'Het Dal'. De school, waar mijn kinderen vroeger ook hebben gezeten, krijgt een nieuw gebouw, een nieuwe naam en een andere locatie. De gezichtjes blijven hetzelfde! De kinderen fotograferen, tekenen en vilten blije gezichtjes. We hebben de werkstukken op grote panelen bij elkaar geplakt en die hangen nu in een prachtige, nieuwe school. Kijk ook eens bij '365 faces project'.

10 opmerkingen:

  1. Hai Helmi!
    Nou, dat zullen de kinderen vast heel erg leuk hebben gevonden om dat te gaan maken. Ik heb nog nooit gevilt, lijkt me erg leuk om te doen!
    Fijne dag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend leuk idee Helmi, wat blijf je maar door creeeren, ik bewonder je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ! Je eikeltjes uit je vorige bericht ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SU-PER leuk!!! Ik ga het onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superleuk en eenvoudig idee! leuke manier van vilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helmie, wat een geweldig leuk idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for the lovely surprise in the post the other day. You are so thoughtful.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en inspirerend! Jammer dat je zo ver weg woont,
    ik zou graag eens bij je langswippen.
    Ik heb zelf net mijn eerste bol/bos/zak gekleurde wol gekocht maar weet nog niet wat ik ervan zal maken...tips? Ik ben nog maar een beginneling wat vilten betreft :)

    BeantwoordenVerwijderen