25-10-2012

DDW in Eindhoven







Woensdag heb ik samen met mijn collega/vriendin Emmy de DDW bezocht. Er is altijd zoveel te zien, waardoor we van tevoren een keuze maken. Strijp-S, het klokgebouw, Yksi expo winkel, de Torenallee, de Etsy stand en alles wat we verder interessant vonden. Een tas vol met folders en visite kaartjes en........ al die sites ga ik nog bekijken. Een inspirerende plek waar je zeker naar toe moet gaan is TAC - 'Temporary  Art Centre'. Hier werken 80 verschillende kunstenaars in de meest uiteenlopende disciplines. Daar ontdekte ik ook BLOK, die onder anderen dit mooie kacheltje maakt. Ik zag ook veel bekende dingen, zoals de bloemen van Jurianne Matter. De Dutch Design Week duurt nog tot en met 28 oktober.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga morgen en zondag, onze zoon is student aan deze opleiding, een paar heerlijke dagen die zeer inspirerend zijn. Ben je ook op Sectie C geweest? Als ik in de tekst je rode letters aanklik (DDW) kom ik niet in Eindhoven terecht ...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er super uit, ik weet niet of ik dat nog red om erheen te gaan. In ieder geval ga ik nu op je linkjes klikken om in ieder geval op het web op onderzoek te gaan! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen