02-08-2010

Dat is voor meisjes of voor jongens?

Zelf was ik me er niet bewust van maar mijn kinderen was het wel opgevallen. Jij maakt altijd 'meisjes-dingen' Dat is al een hele tijd geleden, ik heb me dat wel aangetrokken en ben meteen de confrontatie aangegaan. Eigenlijk maakt het ook niets uit ik verzin wel weer wat. Na de meisjes pop heb ik dus een echte jongens pop gemaakt. Het is een zeefdruk op stof die de kinderen zelf met krijtjes kunnen kleuren. Ik heb ze opgevuld en poppen van gemaakt maar  ook schorten en tassen.

8 opmerkingen:

  1. Ja, daar betrap ik mezelf ook regelmatig op. Dat ik meer meisjesdingen maak. Al probeer ik dat niet te doen, ik maak nu wel een knuffel voor de pasgeboren zoon van een neef van me, dus dat maakt weer wat goed.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg!! Ik vind ze helemaal geweldig!!! En ja, dat herken ik ook wel ;-) Voor jongens moet het toch wel stoer zijn en ik ben meer van het zoete roze, maar het is natuurlijk wel een uitdaging! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of het nu voor meisjes is of voor jongens, het is heel mooi, de platte versie zowel als de opgevulde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helmi ...
    Ik vond uw blog en je werkt!
    Ik heb ook gestudeerd in het kunstonderwijs, maar niet geleerd.
    En ook graag naaien en verschillende stukken te maken ...
    was ook erg inspirerend om zijn werken te zien!
    leuk je te ontmoeten!
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello, thank you for the nice comment on my blog, your blog is beautiful and colorful, nice to meet you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jongetjespop! Erg origineel..

    BeantwoordenVerwijderen