04-07-2010

Bedankt, Merci, Thanks, Gracias, Obrigado, Tak en Dankie.

Wat heb ik het fijn gehad en veel meegemaakt, dankjewel Gertrudia. En Merci Maril voor de gastvrijheid en het proeven van je leven in Frankrijk, dit zal ik niet vergeten. Wat heb ik veel mensen ontmoet, langs deze weg wil ik iedereen bedanken;
Gerty, Maril, Jean-Michel, Fabiola, Flora, Jan en Eva, Enne, Marja, Petra, Karin, Allen en Sue, Marco en Jeanne-Marie, Eveline en Jean-Luc, Rosie, Laurence, Rik en Ellen en iedereen die ik vergeten ben.
Mijn ideeën boekje is goed gevuld en er komen nog steeds dingetjes naar boven borrelen. Wat zal ik het druk krijgen in mijn vakantie om al die ideeën tot uitvoering te brengen.  

7 opmerkingen:

  1. graag gedaan lieve schat, het ziet er op je blog allemaal geweldig uit en ook ik heb super genoten van onze vakantie. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eva hendriks05-07-2010, 10:26

    Helmi, ik vond het heel leuk om je te ontmoeten!
    (mooie foto's)leuk het huis van Maril zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi ideeënboekje! Lekker inspirerend... die van mijn gaat dit jaar ook weer lekker mee op vakantie! Geniet nog lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helmi wat heb jij een prachtige reis gemaakt. Ik heb genoten van je prachtige foto's! Wat is het leven in Frankrijk toch heerlijk :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, dat ideeenboekje! Ik heb het ook al eens geprobeerd, maar ik ben te gehaast om tijd te nemen om in een boekje te schrijven ed. Ben altijd een beetje jaloers om te zien dat anderen er zoiets moois van weten te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dit deed ik vroeger ook: zo'n boekje!
    Met plakken, knippen, schrijven.

    Eigenlijk nu ook nog, maar dan anders.


    Ontzettend leuk om op jouw blogsite rond te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen