16-06-2010

Een mooie zonnewijzer in de maak.

Inge heeft mij gevraagd om te helpen bij een nogal groot project. Natuurlijk dat kan er nog makkelijk bij. Inge is een vriendin en maakt mozaïek, foto's, boeken en ijs. Af en toe vraagt ze mij om te helpen bij verschillende activiteiten. En omdat ik goed met haar kan samenwerken en omdat ik glas en marmer mozaïek erg mooi vind help ik haar graag.
Boven zie je een werkstuk van Inge en haar 'atelier ' Fantastisch al die mooie kleuren van de glas-steentjes.
Op de andere foto's zie je de zon, dit is een proefmodel op schaal. De bekisting waar de zon maandag in wordt gegoten (spannend, ik hoop dat dit goed gaat!). We gaan op locatie de mozaïek aanbrengen zodra de muurtjes gemetseld zijn en de zon (van beton) is geplaatst.....Wordt vervolgd! 

5 opmerkingen:

  1. Dat is een heel werk zeg, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice blog, very creative, once I started a mosaic, but never ended it up. Thank you for your comment at my blog.
    Regards from Spain.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Helmi,

    Thank you for visiting me and for your comment! Unfortunately I don't understand your blog, but your photos speak for themselves. I will visiting you again!!!
    Hugs from Hungary!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, ik zag je bij Claudia en vind je blog erg leuk!
    Iets om vaker naar terug te keren
    groet
    yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me een enorm project, wel leuk dat je daar aan kan meehelpen!

    BeantwoordenVerwijderen